Sunday, January 25, 2009

behind these hazel eyes

[1] tulis nama korang seCANTIKnye or seKREATIFnye

Nadiah bs, nama tu tak cantik n tak kreatif tp me likey.


[2]letak pic korang yg paling korang suka atau sape2 suka

i choose this one randomly, but i think i look GOOOODDD. haha.

[3]pic korang yg korang tak suka.mayb tercomot cket

retardedFULLSTOP

[4]list stuff yg korang syg giler

> twiligh
t novels
> bag AA gue. haha
>
malas nk pikir dh

[5]ape lagik..tayangla pic hot stuff korang tuh

giler lah, malas ar nk amik gmbr.

[6]3 perkara pelik tentang korang

>
suka membau buku, tp oleh kerana ramai yg suke bau buku, sy rase ia sudah tak pelik lg. TP bile bau tu buku tu sgt menyelerakan dan meng'rawr'kan, haha. sy akan menggigit buku itu.
> ketawe vibrate giler. getaran boleh menggegarkan meja kadang-kadang. haha
> SAYA TAK PELIK LAH. haha

[7]3 lagu terPALING kegemaran

> avril lavigne - fall to pieces
> inner circles - sweat a la la la la long
> adele - chasing pavements
> belambak lagi sebenarnya.

[8]2 filem yg giler Best nk mampos bg korang

> juno *menarik*
> berbagi suami *unik*

[9] tag ler kwn2 korang

mereka yang saya link
.

2 comments:

sehaaa said...

saya suka gambar nombor 2. yang nombor 3 pun saya suka. saya pun suka lagu avril tuhh hahahaa ;)

err apa maksud 'mereka yang saya link'? saya termasuk ke?

NadiahBS. said...

sesiapa yg tertera di bahagian kanan blog sy.
kamu pun termasuk.
so, kamu perlu buat lah.
sy tagged kamu.