Thursday, February 19, 2009

walking disaster

ARAHAN

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag




Di tag oleh : http://vc-love.blogspot.com
*dikenali sebagai fiqah.
*merupakan BFF ku n 54f fighters.
*i miss u, babe!


10 fakta/hobi saya.

1. kalau cakap nadiah, orang tak kenal. tapi kalau cakap nadiahbs, baru orang kenal.
2. tinggal di asrama yang berperaturan ketat =.=
3. 54F fighter. *sayang 54F ( http://kawanbaik54f.blogspot.com)*
4. sedang belajar berbahasa terengganu dan kelantan
5. cakap kuat and ketawa sampai tak ingat dunia ( sekarang kena control sikit, since sekolah baru tu tidak membenarkan tingkah laku begitu wujud pada pelajarnya. LAME )
6. saya tak pelik n saya tak tahu kenapa orang rase saya pelik.
7. saya ketawa vibrate.
8. saya kuat tidur and classmates baru saya dah tau tentang ini :|
9. saya rase macam robot tinggal di asrama
10. saya anak malaysia!


10 penerima award :


1.
afiqah
2. husna
3. 54f
4. abdul
5. hidayah
6. sarah
7. paduka ratna
8. seha
9. kasya
10. sesiapa lah yang sedang membaca ini.

No comments: