Friday, March 11, 2011

MARS is Mr. Tissue and who is he?

i tadi geledah my purse, nak kemas-kemas and buang bende tak terpakai macam resit shopping yang menebalkan purse, then terjumpa cebisan kertas.

maka terflashback lah tentang itu. when i'm bored during class, i akan conteng meja lahh, and kalau pergi bilik kuliah, dinding adelah my fave place to doodle and left some of my masterpieces haha. makanya, saya pun telah menulis ini di salah satu dinding di salah satu bilik kuliah ;

Because everyone feel heartache,
And everyone fell pain,
But only those who have true courage,
Can get up and try again

By Nadbs

then, tetibe the next day ke few days lepas tu, ada lah makhluk Allah ni kasi saya kertas ni. and that guy tulis ;

Coz everyone has problems,
And had to have hectic day,
But the way it happen was,
A short chapter in a great journey

Reply by : MARS

and saya rasa happy gila bila baca because i love it when i bermonolog dalaman secara terbuka, and tengok ada orang give responses to 'em. thanks MARS :)

oh btw, sebenarnya kan kalau korang round-round sekolah kan, mesti ada punya kat mana-mana dinding, i ada conteng something haha. and my fave place adelah satu tempat yang terpencil di area belakang blok sekolah yang jarang orang pergi. kadang-kadang saya ada tampal kertas lukisan pelik saya ke anything lah kat situ, tapi it seems like ade lah sebilangan orang yang dah tau tempat tu because saya suka lukis mata. and selalunya saya lukis satu je mata instead of two. sebab kalau saya lukis dua mata mesti sebelah tu macam cacat sikit, and mana-mana je saya lukis mata, mesti akan ada orang koyakkan or tulis kat situ, 'iluminati' =.= hey, saya still berpegang pada ajaran yang benar okay. haih.

3 comments:

MARS said...

Hai,saye MARS. Tak sangka awak masih simpan lagi. :)

nadiahbs said...

hey mars !
mestilah simpan :)

MARS said...

maybe next time kite boleh bersua muka ya. :)