Saturday, April 16, 2011

Tawaran ohh Temuduga

ya allah. dah agak lama jugak lah blog ini dibiarkan bersawang kan. bukannya apa, cuma lately too busy sampai kan nak online pun kena sesaat dua je. ceh ceh ye ke ni? haha.

so, dalam past few days ni, lots of activities yang telah berlaku seperti interview and majlis anugerah. but i definitely will post about it in seperate entry, dont worry. (ceh konon, macam ada orang gelisah and tertunggu tunggu je kan i update blog ni, haha so lame-o )

baiklah. dalam banyak-banyak, beribu-ribu tawaran yang disediakan untuk lepasan SPM ni, most of them saya tak dapat. hurm, bukan rezeki lah tu kot. tapi insyaAllah ada lah tu Allah selitkan rezeki saya kat celah mana-mana kelak :)

so, ini lah segala antara yang saya dapat and tak dapat untuk interview :

DAPAT (selain JPA) ;

oh yang ini adalah kemasukan ke UTP. Alhamdulillah lah kan dapat dipanggil for interview tapi kan ini adalah engineering. and engineering apa? petroleum engineering. baiklah, sangat jauh tersimpang dari matlamat sebenar iaitu medic. so, pergi ke tak tu belakang punya cerita, most probably pergi kot, sebab nak amik pengalaman berinterview gitu. but then, semua nya terpulang lah. pasni den konalah google a bit pasal petroleum engineering ni, yelah sedikit fakta pun takde dalam kepala ni haha.


TAK DAPAT ;


redha sajalah kan, mara luar negara tak dapat, cuba nasib untuk dalam negara pulak.


aduyai, tak dapat jugak. hurm, takpelah. nampaknya, dah tersurat lah tu untuk saya study di luar angkasa kan kan dr faiz khaleed. haha *keningkening*

(dengan penuh kesabaran, buka website lain and check lagi )


uuuu, TESL. bunyi macam hebat berbahasa inggeris kan? tapi, nampak sangat dia suruh belajar bahasa melayu kaw kaw dulu sebelum berangan nak amik TESL. sebab.....


yang ni pun I tak dapat lah u. sedih gitu. :(


hurm, yang ini lagi lah kan, petronas ni harapan jelah kan nak dapat. interview pun tak layak di-interview lagi lah mahu jadi scholar dia. haih.



eh cop cop korang ni, janganlah sedih sangat jugak. relax lah saya tahu sebagai kawan, suka, suka sama-sama, sedih pun, sedih sama-sama tapi......

yang tak dapat tu, SAYA TIPU SAHAJA haha.
saya tak apply pun semua itu haha. KECUALI, yang petronas tu. petronas tu memang saya apply tapi tak dapat untuk oversea punya, yang UTP punya yang dapat. haha. yang MARA tu, mana lah boleh i nak apply, sebab i dah apply JPA, kena choose satu je. dia tak kasi tamak haloba. yang TESL tu pulak, pun saya tak apply sebab tu lah tak dapat pun haha.


harap maaf.
HAHAHA

4 comments:

didiey zakaria said...

why medic? T.T

nadiahbs said...

sbb suka kot haha. akak amik course apa?

Payed said...

HA3. Same la kite,x dapat sbb x apply. :D

Anonymous said...

payed,aku pun same macam mu..tapi aku dapat politeknik..hahah